niedziela, 12 sierpnia 2012

Post motywacyjno - inspiracyjny.

Oto, co mnie inspiruje najbardziej, może komuś z Was to pomoże w osiąganiu własnych, fitnessowych celów.




Po pierwsze - Ewa Chodakowska - uwielbiam jej płyty, które były dodane do Shape i z niecierpliwością czekam na następną. Ta kobieta, choć jej nie znam osobiście, ale i tak ogromnie wpłynęła na moje podejście do swojego ciała i zdrowego stylu życia. Uwierzyłam, że codzienne treningi nie muszą być katorgą, a przyjemnością i sposobem na zdrowie i piękną wysportowaną sylwetkę na długi, długi czas. Polecam porfil Ewy na facebooku i jej stronę internetową:
http://www.facebook.com/chodakowskaewa
http://ewachodakowska.pl/

Po drugie - blogi dziewczyn, którym się udało i zdjęcia typu before/after. Świadomość tego, że ktoś miał podobny problem do mojego i znalazł w sobie tyle siły, by w końcu wziąć się za siebie, schudnąć i zacząć zdrowo żyć, bardzo mnie motywuje. Takie blogi są dowodem, że takich lasek jak ja jest bardzo dużo i że jeśli one mogły zmienić swoje życie, to nic nie stoi na przeszkodzie do tego, żebym ja też się wzięła za siebie i raz na zawsze osiągnęła to, o czym marzyłam od zawsze. Prawda jest taka, że wystarczy codziennie krok po kroku dążyć do celu i być cierpliwym, a po jakimś czasie efekty będą musiały się pojawić. Jeśli się czegoś mocno chce, to trzeba działać i się nie poddawać, tylko tak można osiągnąć swoje cele.



Nie mam pojęcia czy drugie zdjęcie jest prawdziwe, ale jeśli jest, to podziwiam z całego serca. Nie mam pojęcia, skąd takie osoby biorą siłę i samozaparcie, ale chciałabym mieć chociaż połowę ich zapału.

I po trzecie - przeglądanie stron typu 'fit inspiration' w necie. Mogłoby się wydawać, że to tylko głupie zdjęcia, ale mi naprawdę to pomaga i często jest najlepszym lekiem na mój brak motywacji. Czasem sobie tak usiądę i pooglądam zdjęcia wyrzeźbionych lasek, poczytam motywujące hasła i często wraca mi energia do ćwiczeń i dalszego zmagania się z moim odchudzaniem. Poniżej wstawiam linki moich ulubionych stron, może Was też zainspirują o działania:
http://getfittt.tumblr.com/
http://fitnessinspiration.tumblr.com/http://pinterest.com/sararosetta/fit-inspiration/


Na koniec jeszcze parę fotek, które zainspirowały mnie ostatnimi czasy:















2 komentarze:

  1. Pewnie że my też możemy być idealne :) Tylko musimy się starać. Trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój post bardzo do mnie przemówił. Aż mi spanie przeszło i ćwiczyć się za chciało. Z Ewką damy radę i będziemy tak smukłe jak ona!

    OdpowiedzUsuń