piątek, 12 października 2012

Moje powody, dla któych warto się odchudzać i ćwiczyć:

  1. dla zdrowia
  2. dla lepszego samopoczucia
  3. dla lepszej kondycji
  4. dla własnej satysfakcji
  5. by mieć więcej siły i energii
  6. dla zadowolenia z samej siebie
  7. by udowodnić sobie i światu, że potrafię
  8. dla ciuchów w rozmiarze 38
  9. dla niższej wagi
  10. by zajebiście wyglądać na plaży w bikini w przyszłe wakacje
  11. by czuć się bardziej atrakcyjną
  12. dla większej akceptacji siebie
  13. dla zazdrosnych spojrzeń dziewczyn i pożądliwych spojrzeń facetów
  14. dla płaskiego brzucha
  15. by stać się lepszą wersją samej siebie
  16. dla jędrnego, wysportowanego ciała
  17. by problem za dużej ilości kilogramów i tłuszczu raz na zawsze zniknął z mojego życia
A jakie są wasze powody;> ?


3 komentarze:

  1. Ja przede wszystkim dla siebie, ale też dla mojego chłopaka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dla codziennego zadowolenia z samej siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również do wagi 65kg!
    zresztą każdy twój powód jest dobry! :D

    OdpowiedzUsuń