wtorek, 18 czerwca 2013

Motywacyjny przerywnik sesyjny

Z tytułu posta łatwo się domyślić, że jestem w tracie sesji, stąd trochę zaniedbuję pisanie na blogu, ale obiecuję, że po wszystkich egzaminach nadrobię zaległości. W tym momencie chciałam się tylko z Wami podzielić moim ostatnim youtubowym odkryciem, które bardzo mnie motywuje do ćwiczeń, a mianowicie:






Jaram się nimi niesamowicie i tym, co potrafią zrobić ze swoim ciałem (zwłaszcza on), ale laska też jest niezła, patrząc na nią postanowiłam, że nauczę się w końcu podciągać. No i to, ze ćwiczą razem jest też zajebiste, obalają wszelkie wątpliwości czy ćwiczyć czy nie ćwiczyć przy bądź razem ze swoim facetem.

A przy okazji w filmikach jest muzyka idealnie nastrajająca do ćwiczeń i to takich, w których daje się z siebie wszystko. Jak dla mnie, wielki zastrzyk motywacji;) A Wy co sądzicie?

2 komentarze:

  1. Świetne filmiki :) Lubię oglądać takie rzeczy, bo wtedy uświadamiam sobie, że ludzie potrafią pozytywnie zaskakiwać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie motywacje :D

    OdpowiedzUsuń