niedziela, 16 lutego 2014

Motywacyjny poniedziałek

Dzisiaj post na szybko z kilkoma inspirującymi fotkami, żeby Was zmotywowały do treningu i zdrowej diety przez cały tydzień.


A tak prywatnie u mnie, to właśnie skończyłam sesję, z powodzeniem ;), i będę mogła poświęcić więcej czasu na bloga, ćwiczenia i dietę. Mam nadzieję, że w końcu doprowadzę tego bloga do porządku, zwłaszcza w kwestii wizualnej, bo ta pozostawia wiele do życzenia. Poza tym, chcę pisać więcej, częściej i bardziej różnorodniej. Mam już kilka pomysłów na, według mnie, interesujące posty, które pojawią się tu w najbliższej przyszłości.

No i przede wszystkim, wreszcie mogę skupić się w 100% na regularnych treningach i zdrowej diecie, bo główne wymówki, czyli brak czasu i stres, właśnie się skończyły.
Generalnie jestem dobrej myśli. Mam dużo energii i pozytywnego nastawienia, którym chciałabym się z Wami podzielić, żeby nam wszystkim chciało się chcieć, i żeby to chcenie zamieniło się w czyny i przyniosło spektakularne efekty ;). Więc dużo energii, słońca i regularnych treningów życzę Wam i sobie na ten rozpoczynający się tydzień. Do dzieła!













4 komentarze:

  1. Bardzo mnie zmotywowałaś ;) po leniwym weekendzie dzisiaj znowu ćwiczymy <3
    Dodaje do obserwowanych :)

    I zapraszam do siebie ;)
    http://diamond-life-healthly.blogspot.com

    P.S - gratuluję zdania sesji :*

    OdpowiedzUsuń

  2. Cześć:)

    Chciałbym Cię serdecznie zaprosić do rejestracji na forum skierowanym szczególnie do blogerów, gdzie możesz się dzielić swoją wiedzą i wsparciem:
    www.twojasylwetka.cba.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje zdanej sesji. Teraz będziesz mogła skupić się na treningach. Prowadzę bloga odchudzanie plus gdzie znajdziesz wiele ciekawych informacji na temat zdrowego odżywiania. A na fanpage znajdziesz inspirujące fotki. Pozdrawiam :) Tomek

    OdpowiedzUsuń